Welcome to our website !

Mereng Kerapu - Hari Aku Ber'poem'

By 6:48 PM

Urrmm urmm urmm cause hari ni load kerja banyak sangat, rasanya LadyComot become mereng sikit. Adalah tadi sempat curi2 masa search google, kononnya nak belajar buat template and background blog sendiri, jadi mereng kerapu lagi ada. Nasibla ada pesakit2 yang sudi menghiburkan hati. Sebab LadyComot dah mereng sikit hari ni, so nak merepek tempias mereng kat blog ni. hua hua hua. Dah lama dah tak coreng2 ayat sajak ni kat atas kertas, pena pen pun dah berkarat. Terimala sajak mereng kerapu bertajuk 

Isi Hati Tersirat wakakakaka
(tak tahu nak letak tajuk apa sebenarnya **wink : )

Aku berdesir,berdesup bagai layangan angin
Tika langit semarak bergempita
Aku hayunkan langkahku merona onak 
Melawan arus yang datang, merentas masa

Aku persis purnama malam
Keayuankan tersinar pancaran rembulan
Dinihari aku hadir, esok aku tegar untuk kembali
Menyusuri sepi menongkah hati yang lara

Sayup sayup bisikan suara minitir dibibir
Mencebis, melontarkan benci padaku yang berduka
Tertolak ku terjunam, tetapku menongkat diri biar gagah berdiri
Nasib badai dendam mendekati dan menyelingkuhi
Tapi aku tetap dengan diriku, wanita yang tabah meniti harapan pasti
Biar teduga, biar berair mata, biar tamparan itu hebat menjangkaui
Akulah wanita ....

LadyComot; jangan curi2 okey, ini poem LC yang punyer... hehehe

                                          

You Might Also Like

2 comments