Welcome to our website !

Owh Lelaki !

By 7:47 PM

LadyComot ada lepak2 kat satu forum online and its about man. Yeah terhibur babe. The title is " terangsang tengok kaki wanita yang cantik dan gebu". Perh! parah ni... weird dream sokmola lelaki ni kalau hari2 tengok kaki perempuan.wakakaka

So perempuan di luar sana hati2 untuk menayang kaki anda..

Jangan tenung lama2 okey

Somebody was said :

Syukur, anda mempunyai minat kepada perempuan dan anda mudah terangsang dengan kaki perempuan. Jadi, daripada aspek tubuh badan wanita yang sangat mengghairahkan anda, anda memilih kaki wanita yang gebu dan cantik, maka anda dikategorikan sebagai ‘leg man’. 

Untuk lelaki lain yang sangat teruja dengan payudara, mereka digelar ‘breast man’ dan lelaki yang teruja dengan punggung perempuan digelar ‘buttocks man’. 

Ada situasi yang mana lelaki itu hanya dapat klimaks dengan menyentuh kaki perempuan dan mereka dikatakan mengalami ‘fetishes’ kepada kaki perempuan. 

Maksud saya, lelaki itu dapat mencapai ereksi dan klimaks apabila menyentuh dan meraba kaki perempuan. Anda pula hanya teruja dengan melihat kaki perempuan. Itu bukan ganjil dan ia pilihan sanubari anda daripada aspek perasaan syahwat anda.
                                          

You Might Also Like

0 comments